V Domu starejših občanov Ilirska Bistrica smo pristopili k mednarodnemu standardu kakovosti ISO 9001:2015, ki je najbolj razširjen standard zagotavljanja kakovosti procesov in storitev.
S standardom ISO 9001:2015 pričakujemo, da bomo dosegli:
- boljšo kakovost storitev za naše stanovalce v povezavi z večjo preglednostjo storitev,
- večjo motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih,
- z nenehnim izboljševanjem podobe Doma integriranje realnosti spreminjajočega se sveta,
- odgovorno zavedanje vsakega zaposlenega k usmerjenosti v kakovost opravljenih storitev,
- primerljivost z ostalimi Domovi za starejše občane,
- povečanje ugleda Doma na vseh področjih.
Odločitev, da v Domu starejših občanov Ilirska Bistrica pristopimo v k standardu kakovosti ISO 9001:2015 je botrovala:
- odločitev, da dokažemo našo zavezo prepoznavnosti po kakovosti in zadovoljstvu stanovalcev,
- zahteva današnjega časa (različni modeli kakovosti),
- odločitev, da bodo delovni procesi standardizirani,
- želja, da poskrbimo za sistematično in odgovorno napredovanje pri delu, ki ga opravljamo,
- želja, da vzpostavimo učinkovito povezanost med vsemi ključnimi udeleženci v procesih – stanovalci, svojci, zaposleni – ter vključenosti v okolje.
REZULTATI
Na spodnjih povezavah si lahko ogledate celotno raziskavo merjenja zadovoljstva, ki jo je za naš dom opravilo podjetje Skupina Fabrika d.o.o. iz Ljutomera.
Rezultati 2018 (pdf datoteka 1,3 MB) – Zadovoljstvo stanovalcev
Rezultati 2018 (pdf datoteka 1,3 MB) – Zadovoljstvo svojcev
Rezultati 2018 (pdf datoteka 1,3 MB) – Zadovoljstvo zaposlenih